PRODUSE

Termeni si conditii

INFORMATII GENERALE
Termenii si conditiile generale sunt aplicate acestui site si tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre DAISY MEDICAL SRL si DAISY PET SRL (denumite in continuare “Societate”), prin intermediul magazinului virtual www.daisy-medical.ro (denumit in sontinuare “Site”).
Site-ul este operat de catre SC DAISY PET SRL cu sediul in B-dul Ficusului, nr. 21-23, sect. 1, Bucuresti, inregistrat in Registrul Comertului cu numarul J40/4970/2006, CIF RO18518510, capital social: 200 RON. Pentru utilizarea Site-ului (prin care se intelege accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acesta) este necesara citirea si acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor din cuprinsul acestui document. Totodata, utilizarea acestuia constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
Societatea isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari sau corecturi in prezentul Site, atunci cand apare necesitatea, fara nici o notificare prealabila a utilizatorilor in acest sens. Utilizatorii vor avea acces permanent la sectiunea de termini si conditii, in vederea consultarii acestor in orice moment.

CONTINUTUL SITE-ULUI. DECLINAREA RESPONSABILITATII
Continutul Site-ului a fost realizat prin punerea la dispozitia Societatii a materialelor privind descrierea produselor de catre reprezentantii marcilor prezente in magazinul virtual. Responsabilor Societatii le revin sarcinile de a informa just si complet, precum si de a corecta orice greseala provenita din editarea electronica sau manuala a acestora. De asemenea, toate fotografiile sunt prezentate cu titlu informativ, produsele livrate putand diferi din cauza modificarii caracteristicilor ori a design-ului fara o notificare prealabila a producatorului., si nu constituie obligativitate contractuala, cu exceptia cazului in care plasati o camanda online, confirmata telefonic de un reprezentant al Societatii.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Toate drepturile de autor asupra Site-ului, inclusiv continutul original, design-ul acestuia si bazele de date, sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe cu modificarile si adaugirile ulterioare – Legea 285/2004 si OG 123/2005, si apartin Societatii. Prezentul contract nu reprezinta un contract de licentiere sau utilizare a acestor opere pentru Furnizor. Pentru orice probleme/sesizari legate de drepturile de autor prinvind continutul Site-ului, va rugam sa ne trimteiti o comunicare scrisa la adresa de e-mail office@daisy-medical.ro sau pe fax, la numarul 021 / 2327224.

INREGISTRAREA SI AUTENTIFICAREA PE SITE. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Inregistrarea si, ulterior, autentificarea pe site sunt necesare in vederea plasarii unei comenzi si a facturarii produselor din cosul de cumparaturi.
Datele furnizate la crearea contului Cumparatorului pe Site au caracter confidential si vor ramane private atata timp cat contul creat va fi valid. Datele furnizate vor putea fi utilizate de catre Societate in vederea confirmarii comenzii, comunicarii promotiilor, ofertelor speciale, etc. numai cu acordul prealabil al clientului.

Societatea se obliga sa respecte drepturile conferite Consumatorilor de Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si a Legii 365/2002 privind comertul electronic. Utilizatorii au dreptul de a cere in mod gratuit, prin e-mail la office@daisy-medical.ro sau prin fax la 021 2327224, urmatoarele (lista nu este exhaustiva):
• confirmarea prelucrarii sau nu a datelelor personale;
• rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
• incetarea prelucrarii datelor personale;
• incetarea expedierii de mesaje promotionale.

COMERCIALIZAREA PRODUSELOR
Reprezentatii societatii depun eforturi in vederea informarii concise si corecte atat asupra descrierilor produselor, cat si asupra disponibilitatii acestora, insa nu o poate garanta exhaustiv, motiv pentru care Societatea isi asuma dreptul de a nu livra produsele care nu mai apar in oferta curenta a furnizorului, fara ca acesta sa o fi anuntat in prealabil de acest aspect sau din alte motive (lipsa temporara din stoc, epuizarea editiei, etc.). Reprezentatul Societatii are obligativitatea de a comunica telefonic Cumparatorului disponibilitatea produselor.

Fiecare comanda plasata prin intermediul site-ului va fi verificata si confirmata telefonic.

Produsele care fac parte din categoriile de aparatura veterinara si aparatura destinata saloanelor de cosmetica veterinara sunt comercializate strict catre persoanele juridice, intreprinderile individuale si persoanele fizice autorizate cu domeniul de activitate in domeniul veterinar. Factura fiscala este emisa in baza unui certificat unic de inregistrare valid.

Comanda minima este de 100 RON.


Toate preturile afisate pe Site sunt exprimate in RON si includ TVA (24%).

Produsele se livreaza pe intreg teritoriul tarii si se pot plati ramburs, la livrare, sau prin Ordin de plata, in cazul platii in avans.

Transportul se realizaeaza prin intermediul reprezentatilor Societatii sau a firmei de curierat colaboratoare, in functie de caz. Costul acestuia este suportat de catre Societate pentru comenzile mai mari de 500 RON pe intreg teritoriul tarii, si in Bucuresti pentru comenzi mai mari de 200 RON. Societatea are obligatia de a anunta clientul visavis de un eventual cost al transportului provenit din km suplimentari facturati de firma de curierat, conform termenilor si conditiilor acestora.

Termenul de livrare va fi specificat punctual de catre reprezentantul Societatii.

Produsele sunt insotite de certificate de garantie (atunci cand este cazul) si trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu acesta si cu factura si bonul fiscal sau chitanta eliberare de Societate. De asemenea, acesta trebuie sa aiba un ambalaj corespunzator transportului si toate accesoriile primite la cumparare.

Societatea nu se face raspunzatoare in cazul neconcordantelor, lipsurilor, calitatii ori in privinta oricaror alte aspecte privind produsele sigilate.

Reclamatiile pot fi aduse la cunostinta in termen de maximum 24 de ore de la receptionarea produsului/produselor, aceasta urmand a fi transmisa furnizorului in cauza in vederea solutionarii.

Va recomandam sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare. Reclamatiile privind starea coletului, ulterioare acceptarii si platii produsului, sunt considerate nefondate.

De asemenea, nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.

Orice problema de service in garantie va fi solutionata in termen de maximum 15 zile lucratoare de la receptionarea produsului/produselor. Termenul de garantie al produsului/produselor se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie de catre Unitatea de service.

In situatia in care este solicitata o garantie in primele 24 de ore de la achizitionarea produsului/produselor, acesta/acestea este/sunt inlocuite.

Societatea isi rezerva dreptul de a anula o comanda in situatia in care Cumparatorul nu poate fi contactat, in vederea confirmarii comenzii si a adresei de livrare, in situatia in care nu face dovada platii (in cazul in care este necesara plata in avans), sau in situatia unui istoric negativ al acestuia in raport cu Societatea.

DREPTUL CONSUMATORULUI DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRACTULUI
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 10 zile lucratoare conform OG 130/2000, completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta. Denuntarea se va realiza doar in scris pe adresa de e-mail office@daisy-medical.ro sau prin fax la 021 2327224. Produsul/Produsele in cauza se pot returna in termen de 10 zile, iar cheltuielile directe presupuse de aceasta cad in sarcina Cumparatorului. Returnarea sumei platite de Cumparator se face in termen de maximum 30 de zile, conform legii, in contul bancar indicat de catre Cumparator.

Nu pot fi returnate produse executate dupa specificatiile Cumparatorului sau produse personalizate prin cererea expresa a acestuia sau produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau se pot degrada rapid. Nu pot pot fi returnate, de asemenea, produse cu caracter de consumabil daca acestea au fost desigilate.

LITIGII
Orice litigii ce izvorasc din utilizarea, vizitarea si/sau efectuarea unei comenzi prin intermediul Site-ului aparute intre Consumator si Societate vor fi rezolvate pe cale amiabila. In situatia in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.

DISPOZITII FINALE
Odata cu plasarea comenzii si confirmarea acesteia la contactarea telefonica de catre Reprezentatul Societatii, clientul accepta tacit termenii si conditiile prezente, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valid incheiat.
In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri referitoare la termeni si conditii, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@daisy-medical.ro, mentionand la subiect “Termeni si conditii”.
E-mail:
Parola:
pastreaza-ma logat
AUTENTIFICARE
Incalzitor Probe
934,7 RON
Aboneaza-te la newsletterul Daisy Medical
Nume:
E-mail:
Abonare