Produsele sunt insotite de certificate de garantie (atunci cand este cazul) si trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu acesta si cu factura si bonul fiscal sau chitanta eliberare de Societate. De asemenea, acesta trebuie sa aiba un ambalaj corespunzator transportului si toate accesoriile primite la cumparare.
Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.
Orice problema de service in garantie va fi solutionata in termen de maximum 15 zile lucratoare de la receptionarea produsului/produselor. Termenul de garantie al produsului/produselor se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie de catre Unitatea de service.
In situatia in care este solicitata o garantie in primele 24 de ore de la achizitionarea produsului/produselor, acesta/acestea este/sunt inlocuite.